Paweł Kapłon

Ukończył studia na Wydziale Ekonomicznym UMCS. Prezes Zarządu i właściciel spółki KAN Sp. z o.o., posiadającej sieć sklepów TATUUM – polskiej marki w kategorii affordable premium. Obecnie marka TATUUM to ponad 120 salonów sprzedaży na 4 rynkach europejskich: w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech. Z Tatuum związany od 2015 r., początkowo w roli CEO, następnie w latach 2017–2023 jako Przewodniczący Rady Nadzorczej. Od kwietnia 2023 r. ponownie objął funkcję Prezesa Zarządu. W 2024 r., przy wsparciu funduszu AMC V, przejął pełną kontrolę nad spółką.

Założyciel funduszu inwestycyjnego Paan Capital. Wcześniej zarządzał Grupą Kapitałową Gino Rossi, był także Prezesem Simple Creative Products. Jest członkiem Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Przed wejściem w branżę retail zdobył doświadczenie w consultingu, w obszarze zarządzania wartością przedsiębiorstw, fuzji i przejęć oraz pozyskiwania finansowania.

Jest pasjonatem wielu różnorodnych dziedzin życia. Jego miłość do triathlonu sprawiła, że dwukrotnie zdobył tytuł Iron Mana – w 2021 oraz 2023 r. Jedną z jego wielkich pasji jest także gra na gitarze.