Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Wielkimi krokami zbliżają się święta i to ostatni moment na zakup prezentów. Z każdej strony kuszą nas hasła o świątecznych promocjach. Na czym polega mobilna lojalność, co zmieniła wprowadzona dyrektywa Omnibus, jak wyglądają nasze tendencje konsumpcyjne i czy technologiczne innowacje wpływają na tradycyjną formę zakupów? Te zagadnienia przybliża dr hab. Radosław Mącik, prof. UMCS, kierownik Katedry Metod Badawczych Zarządzania oraz dyrektor Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości UMCS. Zapraszamy do zapoznania się z komentarzem eksperckim, który powstał w ramach inicjatywy Centrum Prasowego pn. „Okiem eksperta”.
Treść, z której mogą Państwo korzystać (z zaznaczeniem autora i uczelni), znajduje się w załączniku oraz na stronie internetowej: https://www.umcs.pl/pl/komentarze-eksperckie,22097,swiateczne-zakupowe-szalenstwo-komentarz-ekspercki,142298.chtm
Fot. Michał Piłat