Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
22 listopada br. (piątek) odbędzie się seminarium pt. „Przyszłość pomiaru mediów. Polskie i zagraniczne praktyki”. Wydarzenie zostanie zainaugurowane o godzinie 11.00 w Centrum Ecotech-Complex (ul. Głęboka 39, Lublin).
Seminarium ma na celu podjęcie interdyscyplinarnej i wieloaspektowej dyskusji o przyszłości pomiaru mediów. Czy możliwe jest stworzenie rzetelnego jednoźródłowego pomiaru telewizji, radia i internetu oraz mierzenie konsumpcji mediów poza domem i na urządzeniach przenośnych? Jakie zmiany na rynku mediów determinuje pomiar oglądalności? Jaki wpływ na rynek mediów mają wyniki pomiaru mediów? Jakie praktyki i rozwiązania stosowane są na rynkach zagranicznych? Jakie wnioski płyną z analizy wyników pomiarów tele- i audiometrycznych? Czy normy prawne regulują to zagadnienie, czy potrzebne są nowe rozstrzygnięcia w tym zakresie?
Na te i wiele innych pytań będą starali się znaleźć odpowiedź uczestnicy seminarium. W dyskusji zabiorą głos przedstawiciele polskich i zagranicznych mediów: osoby odpowiedzialne za zarządzanie mediami oraz prawnicy, a także przedstawiciele świata nauki, dla których tematyka pomiaru mediów jest tematem badań i naukowych analiz.
Wydarzenie jest zorganizowane przez Instytut Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach UMCS oraz Związek Pracodawców Mediów Publicznych.
Patronat nad seminarium objął Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski oraz Rektor UMCS prof. dr hab. Stanisław Michałowski.
Szczegóły nt. wydarzenia znajdują się w załączonym programie: