Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
zapraszamy do zapoznania się z komentarzem eksperckim dr. Tomasza Knopika z Katedry Psychologii Edukacyjnej i Diagnozy Psychologicznej UMCS pt. „Edukacja włączająca – ideologia czy model nowoczesnej edukacji?”. Tekst powstał w ramach inicjatywy Centrum Prasowego UMCS pn. „Okiem eksperta” - specjaliści z naszej Uczelni tworzą komentarze eksperckie, opinie, analizy i prognozy branżowe związane z ich zainteresowaniami badawczymi.
Treść komentarza, z którego mogą Państwo korzystać (z zaznaczeniem autora oraz uczelni) znajduje się w załączniku oraz jest dostępna pod linkiem: https://www.umcs.pl/pl/komentarze-eksperckie,22097,edukacja-wlaczajaca-komentarz-ekspercki,121939.chtm
Dr Tomasz Knopik - adiunkt w Katedrze Psychologii Edukacyjnej i Diagnozy Psychologicznej UMCS. Zajmuje się psychologią zdolności, twórczości i mądrości, jest specjalistą w zakresie diagnozy i wspomagania rozwoju dzieci wybitnie zdolnych. Autor licznych publikacji dot. psychopedagogiki zdolności, inkluzji oraz kompetencji emocjonalno-społecznych dzieci i młodzieży. Ekspert MEiN i Ośrodka Rozwoju Edukacji, współautor ekspertyz i raportów m.in. Modelu edukacji dla wszystkich, Programów szkoleń i doradztwa dla kadr edukacji włączającej czy Innowacyjnych modele kształcenia nauczycieli.