Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Prezentowane projekty studenckie powstały w ramach zajęć realizowanych w Instytucie Nauk o Kulturze UMCS
Modele Mateusza Głowackiego studenta II roku MSU Technologii cyfrowych w animacji kultury. Projekt powstały w ramach zajęć z Modelowania 3d
Animacje 3D autorstwa Patryka Nalewajka (kierunek: Technologie cyfrowe w animacji kultury)
Animacje 3D autorstwa Rafała Morawskiego (kierunek: Technologie cyfrowe w animacji kultury)
Model 3d autorstwa Magdaleny Jakubowskiej (kierunek: Technologie cyfrowe w animacji kultury)
Animacje autorstwa Pana Patryka Wosia (kierunek: Technologie cyfrowe w animacji kultury)
Animacje i modele autorstwa Pani Aleksandra Derkacz (kierunek: Technologie cyfrowe w animacji kultury)
Animacje autorstwa Pani Dominiki Kuli (kierunek: Technologie cyfrowe w animacji kultury)
Animacje pixel art Sebastiana Kunza (kierunek: Technologie cyfrowe w animacji kultury)
Animacja komputerowa autorstwa Magdaleny Jakubowskiej (kierunek: Technologie cyfrowe w animacji kultury)
Animacje autorstwa Katarzyny Szul (kierunek: Kulturoznawstwo)
Animacje autorstwa Katarzyny Gryzki (kierunek: Technologie cyfrowe w animacji kultury)
Animacja wykonana przez Paulinę Rondoś (kierunek: Technologie cyfrowe w animacji kultury)