Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Serdecznie zapraszamy wszystkie pracowniczki i pracowników administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na spotkanie w ramach I Forum Administracji UMCS. Wydarzenie, na które złoży się część panelowa oraz dwa dni warsztatów odbędzie się w dniach 20-21 czerwca br. w budynkach Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki.
Spotkanie w ramach Forum dotyczyć będzie zagadnień m.in. z zakresu wybranych przepisów prawa, w tym zamówień publicznych, technologii informatycznych oraz rozwoju kompetencji osobistych. Jest to również wyjątkowa okazja do spotkania w jednym miejscu przedstawicielek i przedstawicieli administracji wydziałowych i administracji centralnej, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań ułatwiających pracę i wzajemne relacje. Uczestnicy Forum, dzięki udziałowi w warsztatach mają również szanse dalszego rozwoju zawodowego i osobistego. Wydarzenie otworzą – JM Rektor UMCS prof. dr hab. Radosław Dobrowolski oraz mgr Grażyna Elżbieta Fiok – Kanclerz UMCS. Szczegółowy program I Forum Administracji znajduje się pod LINKIEM. Ze względu na limity miejsc w salach, na wszystkie wydarzenia, również na część panelową obowiązują zapisy, przy pomocy poniższych formularzy. Prosimy o zapisanie się na maksymalnie dwa warsztaty oraz na część panelową, przy pomocy poniższych formularzy. Zapisy trwają do 31 maja 2023 r.
Po ukończeniu danego warsztatu, wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w formie elektronicznej. Szczegółowych informacji udziela Biuro ds. Analiz Jakości Kształcenia Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów. |