Podczas wykładu ekspertka rozwieje wątpliwości, które towarzyszą osobom chcącym rozpocząć przygodę z budowaniem marki osobistej w social mediach - swojej lub przyszłych klientów.
Główne pytania, na które poznacie odpowiedź, to:
- Co zrobić i jakie kroki wykonać przed założeniem kont biznesowych na Facebooku i Instagramie?
- Jakie działania podjąć, gdy mamy już konta biznesowe w social mediach?
- Jak często publikować posty i co warto za ich pomocą komunikować?
- Od czego zacząć budowanie strategii komunikacji naszej marki?
- Jakie są koszty i czas potrzebny na płatne reklamy w mediach społecznościowych?
Zapraszamy studentów wszystkich uczelni wyższych, z kierunków związanych z szeroko pojętymi:
- komunikacją,
- zarządzaniem,
- marketingiem,
- reklamą,
- public relations,
- psychologią,
- socjologią
oraz tych, którzy wiążą swoją przyszłość zawodową z wykorzystywaniem mediów społecznościowych.
PROWADZĄCA: Paulina Siewierska-Kowalczyk
Psycholożka i właścicielka agencji marketingowej StartUp Social Media. Specjalistka ds. marketingu w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić swoje konta biznesowe, z zakresu komunikacji i obsługi mediów społecznościowych („od kliknięcia myszką, po strategie Facebook Ads”). Swoje umiejętności sprzedażowo-marketingowe oraz wiedzę psychologiczną wykorzystuje w obsłudze profili społecznościowych swoich klientów, co przekłada się na wyniki.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Kiedy? W piątek 13.05.2022 r.
Gdzie? Na auli A1.08 Wydziału Politologii i Dziennikarstwa UMCS
O której? 17:00-18:30
Po części wykładowej przewidziany jest czas na pytania uczestników.