Wykład Ekspercki pt. „Strategia rozwoju marki w mediach społecznościowych”

Koło Naukowe Public Relations UMCS serdecznie zaprasza na pierwszy wykład ekspercki.

Podczas prelekcji zostanie przybliżona tematyka dotycząca procesu budowania marki w social mediach. Obszerną liczbę wskazówek dostarczą odpowiedzi na takie pytania, jak:

  • Co zrobić i jakie kroki wykonać przed założeniem kont biznesowych na Facebooku i Instagramie?
  • Jakie działania podjąć, gdy mamy już konta biznesowe w social mediach?
  • Jak często publikować posty i co warto za ich pomocą komunikować?
  • Od czego zacząć budowanie strategii komunikacji naszej marki?
  • Jakie są koszty i czas potrzebny na płatne reklamy w mediach społecznościowych?

Kiedy: 13 maja (piątek), godz. 17:00

Gdzie: Aula A1.08 Wydziału Politologii i Dziennikarstwa UMCS*

Prelegentka: Paulina Siewierska-Kowalczyk

Paulina Siewierska-Kowalczyk – absolwentka UMCS, psycholożka i właścicielka agencji marketingowej StartUp Social Media. Specjalistka ds. marketingu w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić swoje konta biznesowe, z zakresu komunikacji i obsługi mediów społecznościowych („od kliknięcia myszką, po strategie Facebook Ads”). Swoje umiejętności sprzedażowo-marketingowe oraz wiedzę psychologiczną wykorzystuje w obsłudze profili społecznościowych swoich klientów, co przekłada się na wyniki.


*Liczba miejsc jest ograniczona!

Link do formularza rejestracyjnego

Więcej informacji o wydarzeniu


    Aktualności

    Data dodania
    6 maja 2022