Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Szanowni Państwo,
Członkinie i Członkowie wspólnoty akademickiej UMCS,
pragnę poinformować, że rozpoczęliśmy prace związane z weryfikacją wizerunku naszej Uczelni i opracowaniem oraz wdrożeniem wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji UMCS. Celem strategii jest zapewnienie skutecznej i spójnej komunikacji Uniwersytetu wynikającej z jego wizji rozwoju, zasad promocji wizerunku oraz reguł komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Skuteczne strategie marki, komunikacji marketingowej i wewnętrznej muszą opierać się na rzetelnej diagnozie aktualnego wizerunku uczelni, jej działań marketingowych i komunikacji wewnętrznej.
Dlatego w związku z planowanymi pracami została opracowana specjalna ankieta. Do jej wypełnienia zachęcam wszystkich, dla których istotny jest dalszy rozwój naszej Alma Mater.
Ankieta została Państwu przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Otrzymają ją zarówno pracowniczki i pracownicy, studentki i studenci, absolwentki i absolwenci, jak również otoczenie społeczno-gospodarcze, z którym współpracuje nasza Uczelnia oraz potencjalne kandydatki i potencjalni kandydaci na studia. Zależy nam, aby cała społeczność Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej wzięła udział w tym niezwykle ważnym badaniu.
Za opracowanie i realizację wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji UMCS odpowiada Instytut Rozwoju Szkolnictwa Wyższego (IRSW) – jednostka wyłoniona w procedurze przetargowej przeprowadzonej przez naszą Uczelnię.
Zespół IRSW będzie czuwał nad przebiegiem badań i realizacją strategii na każdym jej etapie. Działania obejmą m.in.: wielowymiarową ocenę wizerunku UMCS, diagnozę marketingową, opracowanie strategii: marki, komunikacji marketingowej, komunikacji wewnętrznej.
Po stronie UMCS za projekt odpowiadają: Elżbieta Maksym (LUBMAN UMCS), Alicja Borzęcka-Szajner (Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów), Aneta Adamska (Centrum Prasowe) i Wirginia Gieryng-Wójtowicz (Centrum Promocji).
Drodzy Państwo,
w dobie nowoczesnych technologii i szybko zmieniającej się rzeczywistości warto zadbać o wspólne dobro, jakim jest nasz Uniwersytet. Dlatego gorąco zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w prowadzonych badaniach.
Z wyrazami szacunku
Radosław Dobrowolski
rektor Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie