Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
22 marca 2017 roku odbył się pierwszy wykład z cyklu „Marketingowe Wieczory UMCS”. Około 100 osób aktywnie uczestniczyło w spotkaniu, które miało miejsce w Auli II Wydziału Ekonomicznego UMCS.
Fot. Organizatorzy
Uczestników wykładu w imieniu władz dziekańskich WE przywitał dr hab. Radosław Mącik, prof. nadzw., Prodziekan i jednocześnie opiekun Koła Naukowego Zarządzania i Marketingu.
Prelegent – Marcin Gruszka, rzecznik prasowy i dyrektor ds. public relations marki Play, został bardzo pozytywnie przyjęty przez uczestników wydarzenia, studentów lubelskich uczelni. Spotkanie trwało dłużej niż zaplanowane 90-minut. Uczestnicy zadawali wiele pytań, rozmawiali z zaproszonym gościem oraz mieli możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia z ikoną polskiego Public Relations.
Organizatorzy wydarzenia zdecydowali się na zastosowanie podczas wykładu interaktywnej komunikacji. Uczestnicy zostali poproszeni o ocenienie wykładu za pomocą wskaźnika NPS. Pytanie brzmiało: Jak bardzo prawdopodobne jest, że polecisz swoim znajomym udział w „Marketingowych Wieczorach UMCS” po uczestnictwie w dzisiejszym wykładzie? Skala ocen jest jedenastostopniowa, od zera do dziecięciu. 92% spośród osób, które udzieliły odpowiedzi, wybrało oceny 9 i 10.
- To doskonały wynik, ponieważ we wskaźniku NPS najważniejsze są dwie najwyższe oceny tj. 9 i 10. Aż 92% osób, które zdecydowało się na udział w badaniu potwierdziło, że są – zgodnie z założeniami przyjętymi w ramach badanego wskaźnika marketingowego – „Promotorami”. Oznacza to, że merytoryczna wartość wykładu została przygotowana na najwyższym poziomie, o czym świadczy ów wskaźnik – wyjaśnia Konrad Koneczny, koordynator projektu „Marketingowe Wieczory UMCS”.
Organizatorzy już pracują nad przygotowaniem kolejnych wykładów ze specjalistami z branży marketingu. Uchylili także rąbka tajemnicy na temat przyszłych prelegentów. Jednym z nich będzie Jan Zając, prezes firmy zarządzającej narzędziem do analityki marketingowej „Sotrender”. Informacje o terminach kolejnych wykładów można śledzić na stronie projektu: www.marketingowewieczoryumcs.pl