Zmiana organizacji pracy Archiwum i Muzeum UMCS

Fot. Geralt

W nawiązaniu do komunikatu Rektora z dnia 16 października 2020 r. o przeciwdziałaniu i zapobieganiu rozprzestrzeniania się COVID-19, informujemy iż od dnia 21 października 2020 r. Muzeum UMCS i od dnia 26 października 2020 r. Archiwum UMCS, przechodzą w tryb pracy dyżurów rotacyjnych. 

Wszystkie sprawy są realizowane na bieżąco. Interesantów przyjmujemy w godzinach urzędowania, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym (81) 537 58 26, (81) 537 27 87 , (81) 537 52 10. Wnioski o wydanie zaświadczeń i innych spraw prosimy składać telefonicznie pod ww. numery lub za pomocą poczty elektronicznej na adresy archiwum@hektor.umcs.lublin.pl oraz muzeum@umcs.lublin.pl

 

 

    Aktualności

    Data dodania
    20 października 2020