Raport z wyników badań prowadzonych z udziałem rodziców uczniów z SPE w Polsce i na Islandii

Uczestnicy wizyty studyjnej w The Polish School in Reykjavik prezentują wyniki przeprowadzonego badania porównawczego w Polsce, Islandii i Norwegii.

W projekcie pt "Edukacja włączająca bez granic – Polska - Islandia" założono, że jego uczestnicy, uczestnicy wizyty studyjnej w The Polish School in Reykjavik, nabędą nową wiedzę i rozwiną swoje kompetencje zawodowe niezbędne do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, zwłaszcza te dotyczące pracy z rodziną, z dziećmi z ADHD, zaburzeniami emocjonalnymi i w zachowaniu, z dysleksją rozwojową, co udało się osiągnąć. W ramach współpracy przeprowadzonio badania wśród uczniów ze SPE w Polsce i na Islandii i porównano je z badaniami zrealizowanymi w Norwegii w zakresie ich psychospołecznego i socjalnego funkcjonowania w edukacji włączającej.

Projekt „Edukacja włączająca bez granic – Polska - Islandia” korzysta z dofinansowania o wartości 8780 Euro otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej kształcącej przyszłych nauczycieli poprzez wymianę doświadczeń między specjalistami z Polski i Islandii w zakresie edukacji włączającej, a także rozszerzenie współpracy pomiędzy instytucjami w w/w obszarze.

 W załączeniu raport z przeprowadzonych badań.

 

    Aktualności

    Data dodania
    30 czerwca 2022