Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W ramach projektu "Edukacja włączająca bez granic – Polska-Norwegia" przeprowadzono spotkania promujące rezultaty projektu z pracownikami oraz studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii oraz dyrektorami wybranych szkół.
W ramach projektu " Edukacja włączająca bez granic – Polska - Norwegia " dr hab. A. Lewicka-Zelent, prof. uczelni, dr hab. M. Czechowska-Bieluga, prof. uczelni, dr D. Chimicz oraz dr M. Chojak odbyły wizytę studyjną w Polish Social Saturday School we Fredrikstad.
Uczestnicy wizyty przekazali nabytą wiedzę pozostałym pracownikom na spotkaniach zorganizowanych na Wydziale oraz studentom na kierunkach nauczycielskich. Odbyły się również spotkania indywidualne z dyrektorami Zespołu Szkół Innowacyjnych w Jarosławiu oraz Szkoły Podstawowej nr 15 im. Jana Pawła II w Lublinie, podczas których uczestnicy wizyty przekazali informację o funkcjonowaniu Polish Social Saturday School we Fredrikstad, kształceniu uczniów SPE i wynikach przeprowadzonego badania porównawczego w Polsce, Islandii i Norwegii.
Projekt „Edukacja włączająca bez granic – Polska – Norwegia” korzysta z dofinansowania o wartości 8600 Euro otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej kształcącej przyszłych nauczycieli poprzez wymianę doświadczeń między specjalistami z Polski i Norwegii w zakresie edukacji włączającej, a także rozszerzenie współpracy pomiędzy instytucjami w w/w obszarze.