Devido às definições do seu navegador e de forma a facilitar o funcionamento da página umcs.pl,os cookies foram instalados. Ao utilizar esta página aceita a utilização dos cookies. Pode alterar isto modificando as definições do seu navegador.
Konsultacje we poniedziałki w godzinach 16.30-17.30, s.203 - proszę o kontakt e-mail lub tel. w celu umówienia się.
O sobie
Moje zainteresowania
Nowoczesne formy organizacji handlu i dystrybucji, w tym omnichannel i dystrybucja wielokanałowa b2b
e-biznes, modele biznesu, ekosystem biznesu, zarządzanie strategiczne, budowa zespołów kreatywnych zawłaszcza organizacji e-commerce, zespołów i start-upów marketingowych oraz IT.
Customer experience w epoce digitalizacji, platformy internetowe, marketplace i transformacja biznesu.
Analityka biznesowa, w tym ta wspomagana sztuczną inteligencją, silniki rekomendacyjne, narzędzia rachunkowości zarządczej i controllingu w praktyce managera e-commerce.
Praca doktorska
Kreowanie wartości w dystrybucji wielokanałowej B2B
Wykłady i konwersatoria
Customer Experience Management in digital era - jest to konwersatorium w języku angielskim prowadzone dla studentów Erasmus+. Zajęcia wprowadzają studentów w świat wielokanałowości i budowaniu satysfakcji klienta w nowoczesnej organizacji handlowej. konwersatorium jest prowadzone w sposób interaktywny. Studenci poznają różne formy organizacji handlu oraz roli managera customer experience w nowoczesnych, szybko rozwijających się organizacjach handlowych i serwisowych. W trakcie kursu studenci zapoznają się z podstawami systemu WordPress, jako narzędzia pozwalającego na prezentację firmy w Internecie, ale także na budąwę blogu osobistego nastawionego na personal branding i wiele więcej. Studenci prowadą blog na serwisie zbudowanycm na potrzeby tego kursu (https://cxm.mietwood.pl/). W kolejnym kroku studenci próbują budować i przedstawiać klientom angażujące treści blogowe oraz content marketingowy (przykład tutaj). W kolejnych etapach kursu studenci poznają podstawy marketingu internetowego i próbują je zastosować do tworzonego przekazu w systemach e-commerce. Studenci poznają też elementy strategii obecności w wyszukiwarkach oraz metryki internetowe. Cały kurs pozwala studentom zdobyć wiedzę i umiejętności specjalisty customer experience manager. Jest to wysokopłatyny i poszukiwany zawód w organizacjach nastawionych na pozyskiwanie klientów w Internecie.
e-Commerce jest to konwersatorium w języku angielskim dla studentów analityki gospodarczej. Kurs jest rozwinięciem kursu Customer Experience Management w kierunku e-commerce dla studentów analityki gospodarczej. Kurs wprowadza studentów w zagadnienia zarządzania e-biznesem z pozycji analityka binzesowego. Studenci poznają metody badania rynku i benchmarkingu przedsiębiorstw internetowych. Następnie, studenci poznają system WordPress i podstawy content marketingu. W kolejnej cześci kursu, studenci analizują różnorodne modele biznesu internetowego w celu ropzpoznawania ich cech i dopasowania do prowadzonej dzialalności. Nie zapominamy o analitycznym profilu studenta. Tak wiec studencji badają róznorodne zjawiska występujące w e-commerce, jak cykl życia klineta, w tym akwizycja klinetów, zaangażowanie, wzrost, retencja i stabilizacja oraz utrata klineta. Kur zawiera omówienie metod zarządzania bazą klinetów jak customer churn czy customer livetime value. Studencji analizują także różnorodne wskażniki efektywności w środowsku internetowym jak widoczność, konwersja, nowi użytkownicy czy wskażnik odrzuceń. Kurs pozwala studentom na zdobycie wiedy i umiejętności specjality e-commerce o profilu analitycznym.
Logistyka Wielokanałowa - jest to przedmiot, w którym analizujemy budowanie zintegrowanych doświadczeń klienta, w świecie nowoczesnej dystrybucji wielokanałowej. Wykład prowadzony jest w stylu interakcyjny, gdzie studenci mogą prezentować swoje opracowania wybranych aspektów związanych z dystrybucją i organizacją różnych form sprzedaży i logistyki, digitalizacją handlu czy też ekonomią cyrkulacyjną.
Blockchain - Jest to wykład ogólnorozwojowy dla studentów analityki gospodarczej składający się z trzech głównych cześci. W cześci pierwszej studenci poznają technologię blockchain jako techniki komuniacji internetowej bez udzuału jednostki centaralnej. Omawiany jest stos technologiczny, sposoby autoryzaji, przechowywania oraz wymiany danych. Na bazie demonstracji, studenci poznają terminologię, podstawowe zagadnienia i elementy historii blockchain. W drugiej cześci kursu, studenci poznają waluty cyfrowe i ich róznorodność technologiczną i zastosowania. W cześci trzeciej kursu omawiane jest Ethereum oraz technologia aplikacji sieciowych. Kurs kończy podsumowanie skoncentrowane na zastosowaniach block chain w biznesie i zagadnieniach prawnych, które temu towarzyszą.
Seminarium licdncjackie - przykłady tematyki i realizowanych prac można znaleźć tutaj i tutaj
Działalność naukowa
Moje prace naukowe koncentrują się na
zagadnieniach analizy doświadczenia klineta w nowoczesnach modeach biznesu. Szczególnie interesują mnie wiralowe przekazy marketingowe, kształtujące zainteresowanie a nawet przywiązanie do marki.
Jesem entuzjastą gospodarki cyrkuacyjnej i obserwuję wszelkie zjawiska z tym związane. szczególnie interesują mnie raporty CSR (ESG) jako przejaw strategii przedsiębiorstw w kierunku kształtowania swojego wizerunku organizacji przyjaznej środowisku
Interesuję się różnież analityką gospodarczą jako zawodem przyszłości.