Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W sprawach niewymagających decyzji administracyjnej student składa wniosek do Dziekana Wydziału za pośrednictwem systemu USOSweb modułu: podania, z niżej podanego katalogu:
1) o indywidualny program studiów;
2) o indywidualną organizację studiów,
3) o przeniesienie i uznanie punktów ECTS zdobytych na innym kierunku studiów,
4) o zmianę kierunku studiów,
5) o przeniesienie ze studiów stacjonarnych na niestacjonarne,
6) o przeniesienie ze studiów niestacjonarnych na stacjonarne,
7) o urlop okolicznościowy: krótkoterminowy,
8) o urlop okolicznościowy: roczny,
9) o możliwość realizowania dodatkowych zajęć dydaktycznych - nieodpłatnych w ramach 5% bezpłatnych punktów ECTS;
10)o możliwość realizowania dodatkowych zajęć dydaktycznych – odpłatnych;
11)o przyjęcie na drugą specjalność lub specjalizację na kierunku studiów;
12)o przedłużenie terminu sesji zaliczeniowo-egzaminacyjnej;
13)o przywrócenie terminu egzaminu; 14)o przywrócenie terminu zaliczenia,
15)o odroczenie terminu egzaminu,
16)o odroczenie terminu zaliczenia,
17)o egzamin komisyjny z przedmiotu, 18)o zaliczenie komisyjne z przedmiotu,
19)o wpis warunkowy na kolejny semestr/rok studiów z jednoczesnym obowiązkiem powtórzenia niezaliczonego przedmiotu/ów;
20)o zaliczenie w czasie powtarzania semestru/roku przedmiotów, z których student uzyskał pozytywne oceny w poprzednim okresie nauki;
21)o powtarzanie semestru studiów;
22)o powtarzanie roku studiów;
23)o zapisanie na przedmiot do wyboru;
24)o zmianę grupy z przedmiotu;
25)o zmianę promotora pracy dyplomowej – opcjonalnie w zależności od decyzji Dziekana Wydziału;
26)o zmianę tematu pracy dyplomowej – opcjonalnie w zależności od decyzji Dziekana Wydziału;
27)o zaliczenie praktyk wcześniej zrealizowanych; 28)o wydanie odpisu dyplomu w języku obcym;
29)o wydanie odpisu dyplomu i suplementu w języku obcym; 30)o wysłanie dyplomu na adres domowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru;
31)wniosek (ogólny).
WZORY PODAŃ, OŚWIADCZEN I WNIOSKÓW SKŁADANYCH TRADYCYJNIE: