Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
więcej:
Konkurs na hasło reklamowe promujące
KURSY JĘZYKOWE UMCS
oferowane przez Centrum Nauczania i Certyfikacji Języków Obcych UMCS
WYNIKI KONKURSU
Do Konkursu na hasło promujące Kursy Językowe UMCS zgłoszono 157 propozycji haseł, z czego 151 spełniło wymogi formalne zawarte w Regulaminie Konkursu.
Podczas posiedzenia w dniu 20 maja 2015 r. Komisja Konkursowa w składzie:
zakończyła konkurs bez dokonywania wyboru zwycięskiego hasła. Jednocześnie postanowiono przyznaniu wyróżnień czterem osobom, do których zostały wysłane już maile z tą informacją.
INFORMACJE O KONKURSIE
Centrum Nauczania i Certyfikacji Języków Obcych UMCS oraz Centrum Promocji ogłaszają Konkurs na hasło reklamowe promujące KURSY JĘZYKOWE UMCS, skierowany do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz pracowników UMCS.
Hasło to zostanie wykorzystane w kampanii promocyjnej Kursów. Powinno w pozytywny sposób podkreślać wyjątkowość oferty CNiCJO UMCS, z naciskiem na akademicki charakter oferty i / lub na przydatność zdobytych kwalifikacji językowych w karierze zawodowej. Hasło powinna cechować zwięzłość, oryginalność i dynamiczne brzmienie.
Do wygrania: kurs oraz międzynarodowy egzamin z języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 wybrane z oferowanych przez nasze Centrum, pod warunkiem zgłoszenia się na daną edycję co najmniej 10 kandydatów / słuchaczy (przy czym kurs i egzamin nie muszą dotyczyć tego samego zakresu /może być inny kurs oraz inny egzamin/) oraz paka gadżetów UMCS.
Zgłoszenia należy przesłać na adres: konkurs.umcs@umcs.pl do 10 maja 2015 r.
Prawidłowe zgłoszenie do Konkursu powinno zawierać:
hasło (lub hasła) w języku polskim promujące Kursy Językowe prowadzone w CentrumNauczania i Certyfikacji Języków Obcych UMCS,
dane kontaktowe uczestnika (imię, nazwisko, kierunek i rok studiów w przypadku studentów, doktorantów i słuchaczy studiów podyplomowych / jednostkę zatrudnienia w przypadku pracowników, numer telefonu, adres e-mail).
Wyboru najlepszego hasła dokona Komisja Konkursowa.