Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Uwaga Studenci!
Rada Wydziałowa Samorządu Studentów
Wydziału Zamiejscowego w Puławach
informuje, że
kandydatów na elektorów studenckich z Wydziału Zamiejscowego w Puławach można zgłaszać do RWSS Wydziału Zamiejscowego w Puławach do dnia 22.05.2020r.
Zgłoszeń należy dokonywać za pośrednictwem adresu mailowego: samorzad.pulawy@poczta.umcs.lublin.pl
poprzez przesłanie skanu. Zgłoszenia wraz ze zgodą na kandydowanie oraz oświadczenia kandydata o spełnianiu wymagań określonych w art. 20 ust. 1 pkt 1-5 i 7 ustaw.
Obowiązkowo należy przesłać także komplet dokumentów w formie papierowej do dnia 22 maja br., na adres Kancelarii UMCS, Plac Marii Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, z dopiskiem „Parlament Studentów UMCS”.
Warunkiem skutecznego zgłoszenia kandydata na elektora jest dołączenie jego pisemnej zgody na kandydowanie wraz z oświadczeniem o posiadaniu biernego prawa wyborczego oraz argumentacją swojej kandydatury.
Zgodnie z § 145 Statutu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej z dnia 29 maja 2019 r.:
W wyborach do Kolegium Elektorów kandydować mogą pracownicy Uniwersytetu, studenci i doktoranci, którzy spełniają wymagania określone w art. 20 ust. 1 pkt 1-5 i 7 ustawy i nie pełnią funkcji jednoosobowego organu Uniwersytetu.
Spośród nadesłanych zgłoszeń RWSS wybierze kandydatów, których przedstawi Parlamentowi Studentów UMCS.
Kandydatem na elektora może być osoba, która:
Wzór zgłoszenia wraz ze zgodą na kandydowanie oraz oświadczenie kandydata
stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Przewodniczący
Rady Wydziałowej Samorządu Studentów Wydziału Zamiejscowego w Puławach
Patryk Krzewski