Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
15.05.2015
Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy wszystkim pracownikom opcję dodawania ogłoszeń na tzw. Tablicach ogłoszeń na stronach wydziałowych.
Tablice ogłoszeń powstały z myślą o publikowaniu informacji samodzielnie przez każdego pracownika posiadającego profil osobowy w serwisie UMCS. Można je znaleźć na 11 stronach wydziałowych obok aktualności. Pracownicy mają dostęp do wszystkich tablic niezależnie od tego, na którym wydziale lub w jakiej jednostce pracują.
Rekomendujemy publikowanie tam informacji o charakterze organizacyjnym, w szczególności dotyczących:
W przypadku ogłoszeń o charakterze ogólnym, np. dotyczących wydarzeń, konferencji, publikacji itp., prosimy o dalsze korzystanie z pośrednictwa redaktorów stron internetowych i publikowanie informacji w aktualnościach.
Niektóre możliwości tablicy ogłoszeń:
Aby opublikować ogłoszenie, zaloguj się do swojego profilu osobowego, a następnie:
1. Wybierz opcję "tablica ogłoszeń" znajdującą się w prawym górym rogu panelu administracyjnego.
2. Wybierz opcję "Dodaj ogłoszenie".
3. Wybierz odpowiedni wydział i kliknij przycisk "Dalej".
4. Dodaj treść ogłoszenia, ustaw daty publikacji, a następnie zaznacz, czy ma być widoczne w serwisie (aktywny/roboczy) i zapisz zmiany.