Sukces publikacyjny badaczek z naszego Instytutu

Z radością informujemy, że ukazała się długo wyczekiwana monografia pt. "Marketing w działalności bibliotecznej", stanowiąca prawdziwe kompendium wiedzy na temat badań i praktyk marketingowych w instytucjach kultury.

Trzy rozdziały znajdujące się w publikacji przygotowały badaczki z Katedry Informatologii Bibliologii i Edukacji Medialnej UMCS:

  • dr hab. Anita Has-Tokarz, prof. UMCS - Event marketing;
  • dr Krystyna Kwapisiewicz-Hudzik - Lobbing a działalność marketingowa bibliotek;
  • dr Renata Malesa - Marketing partnerski i więzi partnerskie.

Monografia to obszerne, liczące 1072 strony studium. Została opracowana przez zespół 52 wybitnych specjalistów, reprezentującym różne ośrodki akademickie oraz wyróżniające się biblioteki w naszym kraju. Redaktorem naukowym książki jest dr hab. Maja Wojciechowska prof. z Uniwersytetu Gdańskiego, ceniona bibliolog i doświadczona badaczka w dziedzinie zarządzania instytucjami kultury.

Książka to efekt wieloletnich badań i doświadczenia całego zespołu. Stanowi niezwykle wartościowe źródło wiedzy i informacji dla osób zainteresowanych badaniami nad zarządzaniem i marketingiem w bibliotekach i instytucjach kultury. Jak czytamy na stronie Wydawnictwa monografia:

Skutecznie łączy teorię z rezultatami badań empirycznych, co pozwala czytelnikom na zdobycie kompleksowego spojrzenia na marketing […]. Tekst skierowany jest zarówno do badaczy, jak i praktyków tego tematu oraz studentów, co sprawia, że jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych tą problematyką! Dzięki tej monografii Czytelnik będzie mógł lepiej zrozumieć […] oraz poznać najnowsze trendy w dziedzinie marketingu […].

Redaktorce i Autorom serdecznie gratulujemy, a wszystkich zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z zakresu marketingu kultury zachęcamy do lektury!

Ebook jest dostępny nieodpłatnie i można go pobrać TUTAJ


Książka ukazała się w serii „NAUKA  - DYDAKTYKA – PRAKTYKA”, która jest najważniejszą w dorobku Wydawnictwa Naukowego i Edukacyjnego SBP. W tym cyklu o charakterze naukowym i dydaktycznym publikowane są prace wybitnych specjalistów i najważniejszych przedstawicieli nauki o książce i informacji. Do tej pory w serii wydano ponad 200 recenzowanych prac naukowych, w tym prace doktorskie, habilitacyjne, materiały z konferencji naukowych przygotowanych z wyjątkową starannością merytoryczną. Cieszy się dużym uznaniem środowiska naukowego jak i bibliotekarskiego oraz autorów i czytelników. Wydawana jest we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

    Aktualności

    Data dodania
    17 kwietnia 2024