Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Miło jest nam poinformować, że w dniu 21 kwietnia br. miała miejsce premiera monografii „Mediatisation of Emotional Life” pod redakcją dr hab. Katarzyny Kopeckiej-Piech z Katedry Dziennikarstwa i mgr Mateusza Sobiecha. Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Routledge.
W niniejszym tomie dwudziestu badaczy mediów z dwunastu krajów analizuje szeroki zakres zagadnień dotyczących fundamentalnej roli technologii medialnych w kształtowaniu współczesnego życia emocjonalnego.
Rozdziały poświęcone są kluczowym aspektom mediatyzacji tej sfery życia: miłości, intymności, samotności, przyjaźni, relacjom rodzinnym, doświadczeniom erotycznym, seksualnym i romantycznym.
Autorzy wyjaśniają kluczowe aspekty silnych związków między użytkownikami a mediami oraz relacji międzyludzkich opartych na korzystaniu z mediów, a także badają takie problemy, jak kształtowanie się tożsamości w oparciu o media społecznościowe, znaczenie mediów mobilnych i lokalizacyjnych dla naszych relacji, czy sztucznej inteligencji na postrzeganie emocji. Skupiając się na nowych mediach, książka sięga również do tradycyjnych mediów wyrażających i kształtujących emocje, uwzględniając klasyczne podejścia do emocjonalności przekazów, analizowane z perspektywy twórców i odbiorców filmów.
Informacja o książce na stronie Wydawnictwa Routledge.