Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W ramach Programu uczestnicy i uczestniczki mogli stacjonarnie wziąć udział w całodniowych szkoleniach zorganizowanych na terenie UMCS. Z kolei popołudniowe zdalne spotkania szkoleniowe zostały podzielone na dwie części.
Blisko 100 osób wzięło udział w zaplanowanych spotkaniach. Szeroki wachlarz szkoleń przeprowadzonych przez zaproszonych ekspertów i ekspertki zapewniał różnorodne możliwości zwiększenia swojej wiedzy mogącej ułatwić codzienną pracę na Uczelni.
Program miał na celu rozwój kompetencji pracowniczek i pracowników UMCS. Szkolenia dotyczyły
m.in. kreatywnej komunikacji ze studentem, pozyskiwania informacji cyfrowych, personal brandingu i użycia metodologii MBTI® w budowaniu własnego wizerunku.
Uczestnicy i uczestniczki spośród czterech różnych szkoleń wybierali jedno najbardziej optymalne dla swoich potrzeb. Dzięki temu warsztaty jeszcze efektywniej mogły wpływać na zwiększenie poziomu wiedzy zapisanych osób, a tym samym poprawiać kompetencje zawodowe pracowników i pracowniczek UMCS.
Santander wspiera edukację
Stypendium Rozwojowe Santander | Personal Branding dla pracowniczek i pracowników UMCS zostało zrealizowane w ramach programu Santander Universidades.
Od 2002 roku Santander przeznaczył na edukację już blisko 2,1 mld EUR, a liczba stypendiów przyznanych od 2005 roku wynosi 790 000. Program Santander Universidades to jedna z największych inicjatyw tego typu wspierana przez podmiot prywatny.