Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Wniosek o wydanie podpisu elektronicznego zarejestruj w systemie SAP.
1. W systemie SAP wejdź do transakcji "MM_Wniosek".
2. Wybierz "Wniosek zakupowy - tworzenie".
3. Następnie uzupełnij poszczególne dane:
Nazwa certyfikatu (przedmiot zamówienia) |
Okres ważności certyfikatu |
Cena brutto |
Podpis kwalifikowany (czytnik kart, token USB) |
2 lata |
218,94 zł |
Podpis kwalifikowany (czytnik kart, token USB) |
1 rok |
157,44 zł |
Przedłużenie ważności obecnego certyfikatu |
2 lata |
140,22 zł |
Przedłużenie ważności obecnego certyfikatu |
1 rok |
91,02 zł |
4. Na koniec wypełnij pozostałe wymagane pola we wniosku i zarejestruj wniosek.
Fakturę za podpis elektroniczny znajdziesz w systemie SAP. Oryginał faktury przekażemy do kwestury UMCS.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami: