I dzień, 9 czerwca (piątek)
- 8.30 - 9.00 rejestracja uczestników, powitalna kawa
- 9.00 - 9:15 otwarcie FMN przez Władze UMCS
- 9:15 - 10:45 Debata Mistrzów - interdyscyplinarność z perspektywy nauk ścisłych i humanistycznych. Dyskusja prof. dra hab. Wiesława A. Kamińskiego (Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS) i prof. dra hab. Jana Pomorskiego (Wydział Humanistyczny UMCS); moderuje dr Ewa Solska (Wydział Humanistyczny UMCS)
- 10:45 - 11:00 przerwa
- 11:00 - 13:15 prezentacje „Historie sukcesu”:
- 13:15 - 14.00 lunch
- 14:00 - 14:30 opcjonalnie:
- 14:30 - 18:30 warsztaty (cz.1) -zgodnie z tabelą poniżej (uczestnik wybiera opcjonalnie moduł I LUB II)
- warsztaty Design Thinking poprowadzi dr inż. Aneta Tor-Świątek (Politechnika Lubelska), dr hab. Anna Jarosz-Wilkołazka (UMCS) oraz dr Natalia Rapa (KUL)
- Komunikacja w sytuacjach konfliktowych poprowadzi Karolina Malinowska (Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie)
- warsztat z pisania artykułów poprowadzi dr Anna Orłowska (UMCS)
- warsztat z wystąpień publicznych poprowadzi dr Barbara Smoczyńska (UMCS)
- 18.30 - 19.00 zbiórka w punkcie rejestracji i wspólny spacer do Chatki Żaka
- 19:00 - 22.00 kolacja + koncert jazzowy
II dzień, 10 czerwca (sobota)
- 8.30 - 9.00 powitalna kawa
- 9.00 - 13.00 warsztaty (cz. 2) - zgodnie z poniższą tabelą
- 13.00-14.30 lunch
- Od godz. 13.30: prezentacja i wycieczka po Ecotech Complex
- 14.30-16.00 podsumowanie Forum:
- prezentacja 1-go wybranego zespołu Design Thinking
- prezentacja 1-go wybranego mówcy z Autoprezentacji
- prezentacja grantów prorektorskich
- dyskusja, wnioski, rozdanie dyplomów
Wernisaż - cały dzień
Serwis kawowy codziennie w godz. 8.30-14.30
GRAFIK WARSZTATÓW
|
MODUŁ I |
MODUŁ II a |
MODUŁ II b |
Dzień 1
Piątek 09/06/2017 Godz. 14.30-18.30 |
Design thinking (3 grupy po 15 osób) |
Pisanie artykułów (30 osób) |
Wystąpienia publiczne (15 osób) |
Komunikacja w sytuacjach konfliktowych (15 osób) |
Dzień 2
Sobota 10/06/2017 Godz. 9.00-13.00 |
Design thinking (3 grupy po 15 osób) |
Wystąpienia publiczne (15 osób) |
Komunikacja w sytuacjach konfliktowych (15 osób) |
Pisanie artykułów (30 osób) |