Obowiązki pracownika administracji wydziałowej oraz szkoły doktorskiej w zakresie EL
(§4 Regulaminu)
Pracownicy administracji wydziałowej oraz pracownicy szkoły doktorskiej są zobowiązani do:
- stosowania się do zaleceń instrukcji stanowiskowej dla aplikacji USOS w zakresie EL,
- przedłużania ważności EL (hologramy),
- unieważniania EL,
- utrzymywania danych w USOS zgodnie ze stanem faktycznym,
- kwitowania odbioru blankietów EL przekazanych przez administratorów USOS ,
- przekazywania administratorom USOS wypełnionych formularzy dotyczących wydania duplikatu EL,
- zgłaszania administratorom USOS problemów technicznych z przedłużeniem EL – opis stosownych procedur znajduje się w §9,
- wyjaśniania problemów związanych z EL zgłaszanych przez studentów i doktorantów (w tym sprawdzenie poprawności zdjęć, kompletności danych oraz dokonanych opłat) – opis stosownych procedur znajduje się w §8,
- zgłaszania szczególnych przypadków, które wymagają wyjaśnienia, administratorom USOS – opis stosownych procedur znajduje się w §8,
- unieważnienia EL zgodnie z przepisami w tym zakresie,
- deponowania EL w kartotekach (teczkach) użytkowników EL, którzy utracili status studenta/doktoranta, z zastrzeżeniem procedur opisanych w §12 – nie dotyczy sytuacji, w której użytkownik EL zrezygnował ze studiów przed rozpoczęciem studiów. W takim przypadku blankiet EL powinien zostać zwrócony do Sekcji ds. Systemów Toku Studiów UMCS.