Drodzy Studenci! Sprawy związane z elektroniczną legitymacją studencką i doktorancką należy załatwiać w pierwszej kolejności w swoim dziekanacie lub szkole doktorskiej.
Wydział / Szkoła Doktorska:
- wydaje legitymacje,
- przedłuża ważność legitymacji na kolejny semestr,
- diagnozuje problemy związane z brakiem legitymacji,
- obsługuje wymianę / wydanie duplikatu legitymacji,
- przechowuje legitymacje archiwalne.
Sekcja ds. Systemów Toku Studiów:
- zajmuje się wydrukiem legitymacji i przekazuje je do dziekanatów oraz szkół doktorskich,
- rozpatruje reklamacje (np. nieprawidłowe dane na legitymacji, niedziałająca legitymacja),
- rozwiązuje problem braku legitymacji, jeśli nie udało się go wyjaśnić w dziekanacie.
Przyjęcia interesantów w sprawie elektronicznych legitymacji ELS/ELD odbywają się w dniach:
Poniedziałek, godz. 11:00–14:00
Wtorek, godz. 08:00–14:00
Środa, godz. 11:00–14:00
Czwartek, godz. 08:00–14:00
Kontakt:
tel. 81 537 28 61
e-mail: sels@umcs.pl
Adres:
Wydział Filologiczny UMCS
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 4/012B (poziom -1)
20-031 Lublin
Biuro Rekrutacji rozwiązuje problemy związane z legitymacją Kandydata na studia (w okresie trwania rekrutacji oraz w pierwszych tygodniach roku akademickiego), tj.:
- zamówienie legitymacji w systemie rekrutacyjnym,
- wpłata na konto poprzez system rekrutacyjny,
- zdjęcie wgrane do systemu rekrutacyjnego.
Kontakt:
tel. 81 537 58 80 (w godz. 9.00-14.00)
e-mail: rekrutacja@umcs.pl
Adres:
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5 (wejście przez Księgarnię Uniwersytecką)
20-031 Lublin
Informacja w języku ukraińskim:
tel. +48 81 537 58 80
e-mail: rekrutacja.ua@umcs.pl
Informacja w języku rosyjskim:
tel. +48 81 537 58 80
e-mail: rekrutacja.ru@umcs.pl