Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Studia niestacjonarne II stopnia (magisterskie) |
|
Studia na kierunku nowe media są unikatowe w skali regionu i stanowią odpowiedź na oczekiwania studentów oraz zapotrzebowanie rynku pracy. Są doskonalą ofertą dla osób, które interesują się nowymi mediami, komunikacją wizerunkową, marketingiem lub planują pracę związaną z aktywnością w mediach społecznościowych. W programie studiów znajdziesz zajęcia o charakterze praktycznym, nakierowane na rozpoznanie specyfiki działalności w nowych mediach i nabycie niezbędnych na rynku pracy kompetencji związanych z brandingiem, komunikacją online, językiem mediów cyfrowych, content marketingiem, kampaniami PR w sieci. Poznasz techniki kreowania wizerunku i zasady tworzenia tekstów dostosowanych do specyfiki nowych mediów. Odkryjesz mechanizmy funkcjonowania w społeczeństwie sieciowym oraz będziecie rozpoznawać przejawy dezinformacji. Podczas zajęć warsztatowych dla specjalności nauczysz się m.in.:
„Nowe media” to idealny wybór dla osób, które interesują się ewolucją komunikacji medialnej i problematyką przemian społeczeństwa cyfrowego. Rosnące zapotrzebowanie na specjalistów, którzy potrafią trafnie rozpoznawać, diagnozować i analizować trendy oraz kierunki rozwoju nowych mediów stanowi główną przesłankę do podjęcia studiów o innowacyjnym charakterze. Zdobyte kwalifikacje będziecie mogli wykorzystać w biznesie, marketingu, polityce, kulturze i administracji. Więcej informacji o kierunku znajdziesz na stronie Internetowej Rekrutacji Kandydatów UMCS - LINK. |
|