Nowe media

 

Studia niestacjonarne II stopnia (magisterskie)

Studia na kierunku nowe media są unikatowe w skali regionu i stanowią odpowiedź na oczekiwania studentów oraz zapotrzebowanie rynku pracy.

Są doskonalą ofertą dla osób, które interesują się nowymi mediami, komunikacją wizerunkową, marketingiem lub planują pracę związaną z aktywnością w mediach społecznościowych.

W programie studiów znajdziesz zajęcia o charakterze praktycznym, nakierowane na rozpoznanie specyfiki działalności w nowych mediach i nabycie niezbędnych na rynku pracy kompetencji związanych z brandingiem, komunikacją online, językiem mediów cyfrowych, content marketingiem, kampaniami PR w sieci. Poznasz techniki kreowania wizerunku i zasady tworzenia tekstów dostosowanych do specyfiki nowych mediów. Odkryjesz mechanizmy funkcjonowania w społeczeństwie sieciowym oraz będziecie rozpoznawać przejawy dezinformacji.

Podczas zajęć warsztatowych dla specjalności nauczysz się m.in.:

  • projektowania marki produktu i usług,
  • desing communication,
  • komunikacji wizualnej,
  • storytellingu,
  • copywrittingu,
  • marketingu interaktywnego,
  • influencer marketingu.

„Nowe media” to idealny wybór dla osób, które interesują się ewolucją komunikacji medialnej i problematyką przemian społeczeństwa cyfrowego. Rosnące zapotrzebowanie na specjalistów, którzy potrafią trafnie rozpoznawać, diagnozować i analizować trendy oraz kierunki rozwoju nowych mediów stanowi główną przesłankę do podjęcia studiów o innowacyjnym charakterze. Zdobyte kwalifikacje będziecie mogli wykorzystać w biznesie, marketingu, polityce, kulturze i administracji.


Więcej informacji o kierunku znajdziesz na stronie Internetowej Rekrutacji Kandydatów UMCS - LINK.