Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Nakładem Wydawnictwa UMCS ukazała się publikacja pt. „Książka w mediach, media w książce. Rynek - Technologie – Konsumpcja” pod redakcją naukową dr hab. Anity Has-Tokarz, prof. UMCS z Katedry Informatologii, Bibliologii i Edukacji Medialnej UMCS oraz Profesor Nadiji Zelinskiej z Katedry Komunikacji Medialnej Ukraińskiej Akademii Drukarstwa we Lwowie.
Książka jest pokłosiem organizowanej we współpracy akademickiej cyklicznej międzynarodowej konferencji naukowej i inauguruje serię wydawniczą KSI@ŻKA W MEDIACH – MEDIA W KSI@ŻCE. Znalazło się w niej piętnaście artykułów przygotowanych przez badaczy z polskich i ukraińskich ośrodków naukowych. Zgromadzone teksty (w języku polskim i angielskim) uporządkowano w trzech odrębnych częściach problemowych:
Autorom artykułów zebranych w tomie dziękujemy za wkład włożony w jego przygotowanie, a wszystkich, którzy w orbicie swoich zainteresowań badawczych stawiają szeroko rozumianą kulturę książki i przemiany zachodzące w tym obszarze, zapraszamy do lektury. Więcej o publikacji na stronie Wydawnictwa UMCS pod LINKIEM. |