Od 1 września 2024 r. dostawcą podpisu elektronicznego jest firma EuroCert Sp. z o.o. Certyfikaty, które zostały wydane przez KIR, są nadal ważne.
1. Wypełnij formularz uzyskania podpisu elektronicznego.
Formularz będzie dostępny, gdy zalogujesz się do Office 365 przy użyciu odpowiedniego identyfikatora - sprawdź, jaki jest Twój identyfikator.
2. Skontaktuj się ze specjalistą lub specjalistką SAP MM Twojej jednostki, który/która zarejestruje wniosek w systemie SAP.
Jeśli jesteś specjalistą lub specjalistką SAP MM i zajmujesz się zamawianiem podpisów elektronicznych, sprawdź nasz poradnik rejestracji wniosków o wydanie podpisu elektronicznego.
Podpis elektroniczny dostarczy Ci przedstawiciel firmy EuroCert, po wcześniejszym umówieniu się. Dlatego w formularzu koniecznie podaj numer kontaktowy.
Na podpis elektroniczny składają się:
Oprogramowanie, które jest niezbędne do działania podpisu: link do pobrania na stronie EuroCert
Jeśli potrzebujesz pomocy z instalacją oprogramowania, skontaktuj się z informatykiem Twojego wydziału (sprawdź wykaz). W przypadku trudności technicznych z oprogramowaniem informatyk może skontaktować się z infolinią EuroCert: +48 22 390 59 95 (w godz. 8:00-17:00).
Wypełnij formularz odnowienia podpisu elektronicznego.
Wyślij formularz przynajmniej miesiąc przed końcem ważności Twojego podpisu elektronicznego.
Po wysłaniu formularza pracownik LubMAN UMCS zamówi odnowienie podpisu elektronicznego.
Na Twój służbowy mail przyjdzie wiadomość z danymi do podpisu elektronicznego. Potwierdź je swoim podpisem i odeślij do firmy EuroCert w odpowiedzi na wiadomość. Musisz to zrobić, aby odnowić swój podpis elektroniczny.
EuroCert wygeneruje podpis i dostarczy Ci nową kartę pod wskazany adres. Otrzymasz też drugi mejl z potwierdzeniem odnowienia podpisu elektronicznego oraz kody PIN i SO PIN do niego.