Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Ten sposób zamawiania legitymacji jest tylko dla nowych studentów/ek i doktorantów/ek.
Możesz zamówić legitymację elektronicznie do 31 grudnia roku, w którym uczestniczyłeś/aś w rekrutacji.
Wejdź na stronę IRK i zaloguj się na swoje konto.
Sprawdź status w rekrutacji na studia.
Jeśli status ma oznaczenie „Przyjęty” - opłać legitymację w zakładce:
Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć. |
Wejdź na stronę IRK i zaloguj się na swoje konto.
Dodaj zdjęcie do legitymacji w zakładce:
Zdjęcie musi spełniać wymogi dotyczące zdjęć do dokumentów - sprawdź, jakie zdjęcia są akceptowane.
Kliknij na zdjęcie, żeby je powiększyć. |
Możesz odebrać gotową legitymację po rozpoczęciu roku akademickiego (na początku października) w dziekanacie kierunku, na którym będziesz studiować (lista dziekanatów wszystkich wydziałów UMCS).
Opłata za legitymację zostaje zaksięgowana.
Biuro Rekrutacji UMCS sprawdza, czy zamieszczone zdjęcie jest poprawne.
Następnie legitymacja zostaje zlecona do wydruku.
Legitymacja trafia do dziekanatu Twojego kierunku.
Jeśli miałeś/aś wydaną inną legitymację na UMCS, upewnij się w dziekanacie Twojego kierunku, że stara legitymacja została anulowana. W przeciwnym razie nie otrzymasz nowej legitymacji.