Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zarząd Uczelniany Samorządu Studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza Konkurs Grantowy Samorządu Studentów dla organizacji studenckich, zrzeszone na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie edycja na rok 2023. Samorząd przeznaczył na granty pulę 42 800 złotych.
O dofinansowanie mogą ubiegać się Rady Wydziałowe Samorządu Studentów, koła naukowe oraz inne uczelniane organizacje studenckie, zrzeszone na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz działające na podstawie ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Uprawnione podmioty mogą ubiegać się o dofinansowanie realizację projektów/wydarzeń o charakterze m.in. naukowym, edukacyjnym, kulturalnym, artystycznym oraz sportowym.
Termin składania wniosków:
Wnioski należy składać do dnia 24 marca 2023 r.
Forma i miejsce składania wniosków:
Wnioski grantowe na rok 2023, zawierające wszystkie wymagane podpisy, powinny być złożone wraz z kosztorysem, w 2 wersjach:
Wniosek uznaje się za złożony tylko w przypadku jego wpłynięcia do Biura Zarządu Uczelnianego Samorządu Studentów w obu wskazanych powyżej formach w wyznaczonym terminie.
Wzory wniosków oraz regulamin przyznawania grantów dostępne są na stronie Samorządu Studentów. Podziału przeznaczonych na ten cel środków dokona Parlament Studentów UMCS, w oparciu o projekt podziału przygotowany przez Komisję Grantową.
Oceny wniosków pod względem formalnym oraz merytorycznym dokona Komisja Grantowa powołana przez Parlament Studentów UMCS na podstawie Regulaminu Komisji Grantowej Samorządu Studentów UMCS.
W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kierowanie ich na adres mailowy Przewodniczącej Komisji Grantowej – Dominiki Pycki dominika.pycka@umcs.pl.
ZAŁĄCZNIK: