Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
§ Sposób rozstrzygania sytuacji konfliktowych dotyczących zastrzeżeń zgłaszanych przez studentów co do bezstronności nauczyciela akademickiego lub sposobu przeprowadzenia egzaminu należy do Prodziekana ds. studenckich (zob. Regulamin studiów).
§ Studentowi przysługuje prawo odwołania od decyzji Dziekana skierowane do Rektora (zob. Regulamin studiów).
§ Ochrona praw i interesów studentów Wydziału należy do kompetencji Wydziałowej Rady Samorządu Studentów oraz starostów roku.
§ Skargi i wnioski studenci powinni kierować do Prodziekana ds. studenckich na piśmie indywidualnie, grupowo albo za pośrednictwem przewodniczącego Wydziałowej Rady Samorządu Studentów lub starosty roku albo opiekuna roku / opiekuna pracy magisterskiej.
§ Warunkiem przyjęcia wniosku lub skargi jest podpis: w przypadku spraw indywidualnych wnioskodawcy / wnoszącego skargę, a w przypadku spraw grupowych przedstawiciela grupy z podaniem informacji o charakterze grupy wnioskującej / skarżącej. Wnioski i skargi powinny zawierać tylko prawdziwe i sprawdzone informacje.
§ Rozpatrywanie skarg i wniosków studentów należy do kompetencji Prodziekana ds. studenckich i odbywa się w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia skargi / wniosku.
W sytuacjach konfliktowych studenci mogą także skorzystać z pomocy Rzecznika Praw Akademickich, powołanego do pomocy w rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy studentami lub pracownikami, a organami Uczelni, jak również pomiędzy członkami społeczności akademickiej.
adres e-mail: katarzyna.dudka@mail.umcs.pl
tel. 81-537-52-44