Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Koło Naukowe Public Relations zostało powołane do życia w maju 2020 roku. W naszej działalności skupiamy się na obserwacji i analizowaniu tematyki szeroko rozumianego public relations, który w Polsce ma stosunkowo krótką historię.
Cele działalności Koła:
1) Rozwój naukowy studentów i promowanie aktualnej wiedzy dotyczącej tematyki związanej z public relations oraz kreowaniem wizerunku publicznego.
2) Poszerzanie wiedzy i doskonalenie umiejętności praktycznych w zakresie funkcjonowania w medialnym świecie.
3) Rozwój umiejętności miękkich i organizacyjnych.
4) Zwiększanie świadomości odnośnie zagrożeń związanych z fake newsami oraz aktywnością w mediach społecznościowych.
5) Integracja społeczności studenckiej.
6) Nawiązywanie kontaktu i współpraca z otoczeniem zewnętrznym uczelni.
7) Nawiązywanie kontaktu i współpraca z Organizacjami działającymi przy innych ośrodkach naukowych.
Opiekunem Koła Naukowego Public Relations jest dr Wojciech Maguś.
W skład zarządu wchodzą:
Przewodnicząca - Maja Majewska
Zastępca Przewodniczącej - Marcelina Rabczewska
Skarbnik - Mateusz Wulczyński
Sekretarz - Aleksandra Kucaba
Mail Koła: kolo.pr@poczta.umcs.lublin.pl
Media Społecznościowe:
https://instagram.com/pr_umcs?utm_medium=copy_link
https://www.facebook.com/profile.php?id=100070512700484
https://vm.tiktok.com/ZM8QmCs6U/