Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Organizator: Katedra Prawa Rolnego i Gospodarki Gruntami Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Miejsce obrad: sala konferencyjna Hotelu Alter przy ul. Grodzkiej 30 w Lublinie.
Liczba miejsc: ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń).
Opłaty: uczestnicy konferencji nie ponoszą żadnych opłat.
Rejestracja uczestnictwa: zgłoszenia należy przesyłać do dnia 15 września 2018 r.
Formularze zgłoszeniowe i referaty mogą być przesyłane:
- za pośrednictwem strony internetowej konferencji;
- pocztą elektroniczną, na adres e-mail konferencji;
- pocztą na adres do korespondencji.
Referaty: referaty o objętości około połowy arkusza wydawniczego (nie więcej niż 25 tys. znaków, liczone ze spacjami) należy przesyłać do dnia 15 listopada 2018 r.
Potwierdzenie uczestnictwa: uczestnicy konferencji otrzymają certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w konferencji i wygłoszenie referatu.