Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Serdecznie zapraszamy wszystkie pracowniczki i pracowników administracji Uniwersytetu na II Forum Administracji UMCS. Wydarzenie, na które złoży się część panelowa oraz warsztaty odbędzie się 13 marca br. w budynku Wydziału Filozofii i Socjologii. Tegoroczne Forum odbędzie się pod hasłem „Komunikacja w Uniwersytecie”. Jest to wyjątkowa okazja do spotkania w jednym miejscu przedstawicielek i przedstawicieli między innymi administracji wydziałowych i administracji centralnej, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań ułatwiających pracę. Uczestnicy Forum, dzięki udziałowi w warsztatach mają również szanse dalszego rozwoju zawodowego i osobistego, ale również na chwilę relaksu.
Wydarzenie otworzą – JM Rektor UMCS prof. dr hab. Radosław Dobrowolski oraz mgr Grażyna Elżbieta Fiok – Kanclerz UMCS.
Szczegółowy program II Forum Administracji oraz formularze zgłoszeniowe znajdują się na stronie: II Forum Administracji UMCS. Ze względu na limity miejsc w salach na wszystkie wydarzenia, również na część panelową obowiązują zapisy, przy pomocy poniższych formularzy.
Prosimy o zapisanie się na maksymalnie dwa warsztaty.
Zapisy trwają do 29 lutego 2024 r.