Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Poradnik dla PDN
Edukacja włączajaca jako ideologia? Plik do pobrania:
Funkcjonowanie uczniów z zaburzeniem ze spektrum autyzmu w szkole
Trudności w ocenie funkcjonowania poznawczego dzieci
z zaburzeniem ze spektrum autyzmu
Skala Prognoz Edukacyjnych jako narzędzie do przesiewowej diagnozy ryzyka trudności w czytaniu
Czy krój czcionki jest istotny dla płynności czytania u uczniów z dysleksją?
Zasady pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Domowe środowisko czytelnicze a rozwój umiejętności czytania i pisania
Standardy diagnozy psychologicznej w praktyce edukacyjnej
Czy krój czcionki jest istotny dla płynności czytania u uczniów z dysleksją?
Trudności z posługiwaniem się językiem figuratywnym przez uczniów z zaburzeniami neurorozwojowymi
Problemy diagnostyczne w przypadku zaburzenia ze spektrum autyzmu u dziewczynek
Zasady pracy z uczniem ze SPE
ICF w edukacji - po co?