Nauczyciele akademiccy

Wymiana / wydanie duplikatu elektronicznej jest możliwa, jeśli:

  • zgubisz legitymację lub zostanie ona skradziona,
  • na legitymacji widnieją błędne dane,
  • legitymacja jest zniszczona,
  • zmienisz dane osobowe lub adresowe,
  • zdjęcie przestało być zgodne ze stanem faktycznym.

Aby otrzymać duplikat legitymacji:

  1. prześlij ze swojej poczty służbowej (mail w domenie @umcs.pl) wniosek o wymianę / duplikat legitymacji do Centrum Kadrowo-Płacowego na adres: elsna@umcs.pl
  2. dokonaj wpłaty w wysokości 33 zł:

    numer konta: 14 1140 1094 0000 2905 1600 1035 (Tylko dla nauczycieli!)
    tytuł przelewu: ELSNA Imię Nazwisko Jednostka

Zdjęcie do legitymacji

Jeśli chcesz zmienić zdjęcie w elektronicznej legitymacji:

  • wyślij zdjęcie wraz z wnioskiem o wymianę / duplikat na adres: elsna@umcs.pl

lub

  • prześlij zdjęcie przez USOSweb. W tym celu:
    1. zaloguj się na swoje konto w USOSweb,
    2. przejdź do zakładki "Dla wszystkich",
    3. wybierz "Zdjęcie do legitymacji",
    4. wgraj zdjęcie,
    5. kliknij "Zgłoś do zatwierdzenia".

Uwaga! Jeśli zdjęcie w poprzedniej legitymacji jest aktualne i zgodne z wymaganiami, to możemy go użyć do wydruku duplikatu.


Odbiór duplikatu legitymacji następuje w dziekanacie po 5 dniach roboczych od spełnienia powyższych warunków.