Wymiana / wydanie duplikatu elektronicznej jest możliwa, jeśli:
- zgubisz legitymację lub zostanie ona skradziona,
- na legitymacji widnieją błędne dane,
- legitymacja jest zniszczona,
- zmienisz dane osobowe lub adresowe,
- zdjęcie przestało być zgodne ze stanem faktycznym.
Aby otrzymać duplikat legitymacji:
- prześlij ze swojej poczty służbowej (mail w domenie @umcs.pl) wniosek o wymianę / duplikat legitymacji do Centrum Kadrowo-Płacowego na adres: elsna@umcs.pl
- dokonaj wpłaty w wysokości 33 zł:
numer konta: 14 1140 1094 0000 2905 1600 1035 (Tylko dla nauczycieli!)
tytuł przelewu: ELSNA Imię Nazwisko Jednostka
Zdjęcie do legitymacji
Jeśli chcesz zmienić zdjęcie w elektronicznej legitymacji:
- wyślij zdjęcie wraz z wnioskiem o wymianę / duplikat na adres: elsna@umcs.pl
lub
- prześlij zdjęcie przez USOSweb. W tym celu:
- zaloguj się na swoje konto w USOSweb,
- przejdź do zakładki "Dla wszystkich",
- wybierz "Zdjęcie do legitymacji",
- wgraj zdjęcie,
- kliknij "Zgłoś do zatwierdzenia".
Uwaga! Jeśli zdjęcie w poprzedniej legitymacji jest aktualne i zgodne z wymaganiami, to możemy go użyć do wydruku duplikatu.
Odbiór duplikatu legitymacji następuje w dziekanacie po 5 dniach roboczych od spełnienia powyższych warunków.