Zapisz się na innowacyjne studia anglojęzyczne - Public Relations and Media Marketing

„Public relations and media marketing” on-line to innowacyjny anglojęzyczny kierunek dedykowany absolwentom studiów wyższych zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu public relations, marketingu, reklamy wraz z branżowym językiem angielskim.

W ramach zajęć prowadzone są przedmioty:

  • Team work - prawidłowa współpraca między współpracownikami stanowi jeden z ważniejszych czynników wpływających na efektywność całego zespołu. W trakcie zajęć z pracujemy więc nad efektywną komunikacją w zespole, postawami asertywnymi, rolą lidera, a także uczymy się, jak radzić sobie z komunikacją kryzysową oraz dawać pozytywny feedback (informację zwrotną). Przyjrzymy się także takim narzędziom jak coaching, gry zespołowe i social media.
  • Media Relations - przybliżenie praktycznej wiedzy na temat tworzenia profesjonalnego resume i promowania siebie jako brandu. Uczymy się, jak skutecznie wykorzystywać współczesne środki prezentacji, planować i przeprowadzać zintegrowane kampanie PR, rozpoznawać i analizować różne rodzaje strategii komunikacyjnej. Podczas zajęć zaplanowana jest praca zespołowa nad wypromowaniem różnego rodzaju wydarzeń i kampanii medialnych, ale również dostosowaniem informacji stworzonych przez PR-owców do potrzeb konkretnych mediów. Zajmujemy się tworzeniem press packów, organizacją konferencji prasowych, pracujemy nad planem skutecznej współpracy z dziennikarzami. Poznajemy też specjalistyczne, anglojęzyczne słownictwo z zakresu media relations.
  • Visual Communication - słuchacze naszych studiów analizują różne formy identyfikacji i komunikacji wizualnej stosowanej w firmach i instytucjach (np. logo, elementów graficznych powtarzających się w materiałach reklamowych, ubioru pracowników, wystroju firmy). Specjalnym zadaniem jest porozumiewanie się z drugą osobą kodem wizualnym w zastępstwie słów i komunikacji werbalnej oraz odnajdowanie wizualnych przejawów tożsamości mieszkańców poszczególnych dzielnic miasta, np. graffiti, napisów na murach, form „gwałtu” na istniejących w przestrzeni publicznej obrazach, np. dopisków do reklam zewnętrznych. Studenci tworzą projekt reklamy zewnętrznej dotyczącej wybranego obiektu, osoby, zdarzenia, usługi, firmy, a także zapoznają się rysunkiem, jako ilustracyjną konkurencją dla fotografii. Słuchacze wykonywali rysunki do tekstów prasowych dotyczących bieżących spraw społeczno-politycznych oraz.... komiksy, jako uproszczoną formę przekazu wizualnego. Oczywiście zajęcia prowadzone są w bardzo przyjaznej formule i przystępnym językiem angielskim. 
  • European Projects Environment - głównym celem zajęć jest wskazanie indywidualnych umiejętności i predyspozycji, niezbędnych do budowania efektywnego zespołu projektowego. Uczestnicy studiów poznają zagadnienia niezbędne do prawidłowego wypełnienia wniosku o dofinansowanie, ale także późniejszej realizacji projektu oraz jego rozliczenia. Poznają programy krajowe i międzynarodowe, skierowane do redakcji i agencji PR. W czasie zajęć, w formie warsztatów, tworzą zespoły projektowe, które będą przygotowywać konkretne projekty dziennikarskie i PR. Wartością dodaną dla uczestników studiów będzie umiejętność indywidualnego aplikowania do programów stypendialnych, oferowanych przez krajowe i międzynarodowe organizacje i instytucje. A wszystko klasycznie w języku angielskim, ale w bardzo przystępnej formule.
  • Communication in crisis - studenci analizują studia przypadków sytuacji kryzysowych w firmach w skali świata, a także sami przygotowują katastroficzne scenariusze kryzysów w przedsiębiorstwach. Kolejnym etapem jest nauka zapobiegania kryzysom oraz ich szybkiego wygaszania. Praca prowadzona jest w formule zdalnej i warsztatowej, dzięki używaniu programów umożliwiających pracę grupową online (np. tablicy korkowej).
  • Creating public relations strategy - podczas ćwiczeń zakładamy nasze firmy (mogą już być te, które istnieją na rynku) i określamy główne grupy otoczenia wewnętrznego oraz zewnętrznego. Kolejny etap to dopasowywanie odpowiednich metod oraz technik działania do konkretnych grup odbiorców. Wybrane techniki są zastosowane w praktyce, także w oparciu o studia przypadków (warto uczyć się na cudzych błędach:).
  • W ramach Marketingu i Marketngu online studenci poznają m.in. zarządzanie marketingowe w praktyce, analizują możliwości rynkowe, badają rynki docelowe. Słuchacze potrafią rozwijać i planować strategie marketingowe. A to wszystko na podstawie studiów przypadków i własnych, ćwiczeniowych firm. Dodatkowo poznają mnóstwo przydatnych aplikacji, mających zastosowanie w praktyce zawodu specjalisty ds. public relations i marketingu medialnego.
  • Advertising i Copywriting - w praktyce studenci będą tworzyć reklamy, analizować studia przypadków. Jak dziś konstruować teksty reklamowe? Specjaliści opracowali uniwersalne reguły, zapewniające skuteczność komunikacji marketingowej. Słuchacze naszych studiów stosują je w praktyce, zespołowo oraz indywidualnie opracowując strategie, dobierając skuteczne mechanizmy  i przekuwając je w konkretne słowa.

Absolwenci studiów uzyskują kwalifikacje przydatne do wykonywania zawodów okołomedialnych (specjalista ds. public relations, marketingu medialnego). Absolwent studiów podyplomowych „Public relations and media marketing” będzie miał specjalistyczną wiedzę z zakresu public relations i marketingu medialnego, połączoną ze znajomością branżowego języka angielskiego. Dodatkowo będzie potrafił analizować zjawiska społeczne niezbędne do wykonywania zawodów związanych z PR dla konkretnych firm. Absolwent będzie także umiał uczestniczyć w przygotowywaniu i upowszechnianiu wyników projektów UE (również o profilu dziennikarskim).

Rekrutacja trwa do 30 września 2019 r. Kierunek prowadzony jest na Wydziale Politologii.

Więcej informacji o przebiegu zajęć na stronie FB: https://www.facebook.com/PRandmediamarketing/

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.

Serdecznie zapraszamy!

    Aktualności

    Data dodania
    8 lipca 2019