Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W roku akademickim 2016/17 rozpocznie się na UMCS trzecia edycja studiów podyplomowych: Marketing internetowy i brokering informacji. Jest to ścieżka edukacyjna nastawiona na aktualne potrzeby rynku pracy i oparta na współpracy z praktykami (www.facebook.com/marketing.internetowy.infobrokering.lublin1). W marketingu internetowym kluczową rolę odgrywa obecnie pozycjonowanie stron www. Dlatego w czerwcu br. podpisaliśmy umowę o współpracy z firmą EACTIVE z Wrocławia: www.eactive.pl, która zajmuje się zwiększaniem widoczności firm w intrnecie, należy do liderów na rynku SEO oraz posiada certyfikat Premium Partnera Google.
EACTIVE posiada 16-letnie doświadczenie w realizacji projektów (m.in. dla takich marek jak Gerda, Rabe, Herbapol) w zakresie marketingu internetowego, specjalizuje się w zwiększaniu widoczności firm w internecie (www.eactive.pl/oferta-kop), wykorzystując m.in. pozycjonowanie, analitykę internetową, reklamy Google (linki sponsorowane, Google Shopping, remarketing, sieć reklamową).
Wymiana doświadczeń będzie obejmować między innymi:
Szczegółowe informacje o studiach i rekrutacji
|