Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W dniach 29 – 30 czerwca 2022 roku odbyła się w formule hybrydowej 2. Międzynarodowa Konferencja Naukowa: KSI@ŻKA W MEDIACH – MEDIA W KSI@ŻCE. RYNEK – TECHNOLOGIE – KONSUMPCJA, której organizatorami byli:
Podczas dwóch dni obrad podjęto dyskusję dotyczącą natury wzajemnych wpływów książki i mediów oraz statusu książki we współczesnej kulturze medialnej. Badacze z kilkunastu krajowych i zagranicznych ośrodków akademickich oraz praktycy i eksperci, związani zawodowo z branżą wydawniczą wygłosili 58 referatów. Wśród referentów znalazło się też 13 studentów z Polski i Ukrainy. Młodzi badacze zaprezentowali referaty na temat najnowszych zjawisk związanych m.in. z cyfryzacją branży wydawniczej, innowacjami w komunikacji z czytelnikami, trendami marketingu i promocji książki oraz życiem literackim w sieci.
Ogółem w konferencji wzięło udział ponad 80 osób.
Wszystkim referentom gratulujemy świetnych wystąpień, uczestnikom dziękujemy za aktywny udział i głosy w dyskusji, a naszym partnerom za pomoc w przygotowaniu wydarzenia. Serdeczne podziękowania składamy również naszym studentom z Koła Naukowego Public Relations za ich wsparcie organizacyjne przez dwa dni obrad. Do zobaczenia za rok!