Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
fot. Ihor Kolisnichenko Z wielką radością informujemy, że mgr Agnieszka Kurpias, absolwentka kierunku produkcja medialna, zajęła I. miejsce w X edycji Ogólnopolskiego Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Komunikacji Społecznej i Mediach – Medi@stery. Nagrodę przyznano pani Agnieszce za pracę magisterską pt. Krytyka literacka w mediach społecznościowych napisaną pod kierunkiem prof. dr hab. Iwony Hofman. Uroczysta Gala wręczenia nagród odbędzie się w kwietniu na Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Nadmienimy, że to już druga nagroda, którą mgr Agnieszka Kurpias zdobyła za swoją pracę. W lutym br. naszej absolwentce przyznano nagrodę główną w konkursie w najlepszą pracę magisterską z zakresu produkcji medialnej, którego organizatorem jest Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS. Serdecznie gratulujemy! Ogólnopolski Konkurs Na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Komunikacji Społecznej i Mediach Medi@stery został zainicjowany w celu promowania prac absolwentów studiów magisterskich przypisanych do dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. Zgodnie z ideą zawartą w nazwie Medi@stery mają zbierać wyróżniające się rozprawy poświęcone teorii i praktyce komunikowania oraz problematyce medioznawczej, by torować drogę indywidualnym, twórczym i merytorycznie wartościowym dokonaniom. Pragnieniem organizatorów jest by przedstawione w konkursie prace były dla laureatów przepustką do świata mediów i komunikacji społecznej, zarówno gdyby chcieli oni być jego doskonałymi przedstawicielami, wnikliwymi badaczami czy krytycznymi obserwatorami. Tym samym ukryte w nazwie media odnoszą się nie tylko do komunikacji społecznej i mediów jako nośników będących przedmiotem badania, ale same mają stać się trampoliną dla dalszych zawodowych dokonań młodych komunikologów i medioznawców. |