II Forum Administracji UMCS - zapisy na warsztaty

Serdecznie zapraszamy wszystkie pracowniczki i pracowników administracji Uniwersytetu na II Forum Administracji UMCS. Wydarzenie, na które złoży się część panelowa oraz warsztaty, odbędzie się 13 marca br. w budynku Wydziału Filozofii i Socjologii.

Tegoroczne Forum odbędzie się pod hasłem „Komunikacja w Uniwersytecie”. Jest to wyjątkowa okazja do spotkania w jednym miejscu przedstawicielek i przedstawicieli między innymi administracji wydziałowych i administracji centralnej, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań ułatwiających pracę. Uczestnicy Forum, dzięki udziałowi w warsztatach mają szanse dalszego rozwoju zawodowego i osobistego, ale również na chwilę relaksu.

Wydarzenie otworzą – JM Rektor UMCS prof. dr hab. Radosław Dobrowolski oraz mgr Grażyna Elżbieta Fiok – Kanclerz UMCS.

Szczegółowy program II Forum Administracji znajduje się w załączeniu. Ze względu na limity miejsc w salach,  na wszystkie wydarzenia, również na część panelową obowiązują zapisy, przy pomocy poniższych formularzy.


Prosimy o zapisanie się na maksymalnie dwa warsztaty.

Zapisy trwają do 29 lutego 2024 r.

Po ukończeniu danego warsztatu, wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w formie elektronicznej.


Szczegółowych informacji udziela Biuro ds. Analiz Jakości Kształcenia CKiOS lub Dyrektor Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów

    Aktualności

    Data dodania
    31 stycznia 2024