Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Serdecznie zapraszamy wszystkie pracowniczki i pracowników administracji Uniwersytetu na II Forum Administracji UMCS. Wydarzenie, na które złoży się część panelowa oraz warsztaty, odbędzie się 13 marca br. w budynku Wydziału Filozofii i Socjologii.
Tegoroczne Forum odbędzie się pod hasłem „Komunikacja w Uniwersytecie”. Jest to wyjątkowa okazja do spotkania w jednym miejscu przedstawicielek i przedstawicieli między innymi administracji wydziałowych i administracji centralnej, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań ułatwiających pracę. Uczestnicy Forum, dzięki udziałowi w warsztatach mają szanse dalszego rozwoju zawodowego i osobistego, ale również na chwilę relaksu. Wydarzenie otworzą – JM Rektor UMCS prof. dr hab. Radosław Dobrowolski oraz mgr Grażyna Elżbieta Fiok – Kanclerz UMCS. Szczegółowy program II Forum Administracji znajduje się w załączeniu. Ze względu na limity miejsc w salach, na wszystkie wydarzenia, również na część panelową obowiązują zapisy, przy pomocy poniższych formularzy. Prosimy o zapisanie się na maksymalnie dwa warsztaty. Zapisy trwają do 29 lutego 2024 r. Po ukończeniu danego warsztatu, wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikat udziału w formie elektronicznej. Szczegółowych informacji udziela Biuro ds. Analiz Jakości Kształcenia CKiOS lub Dyrektor Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów |