Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zapraszamy na kolejny odcinek audycji radiowej „Profesura i popkultura”.
Wielka Wyprz! Co prawda Black Friday i Cyber Monday już za nami, ale prawdziwe igrzyska zakupów rozkręcają się dopiero przed tzw. zimową imprezą. Pora na dekonstrukcję złotych żniw sprzedawców i marketingowców, jednocześnie zaś symboliczne interpretacje świadomości konsumentów, którzy, jak partyzanci, żerują na promocjach i oblegają outlety. W „Profesurze i popkulturze” poruszać się będziemy krętymi ścieżkami pomiędzy Dolce & Gabbaną, Dolcami i Gibbonami (dzięki Tede) a Ciuchem-Puchem, zastanawiając się nad tym, czy mniej znaczy więcej, jak ma się zakupoholizm do reszty świata i nad tym, czy wszystkie drogi prowadzą faktycznie do centrów handlowych.
Zapraszają wykładowcy WPiD – medioznawcy z Katedry Teorii Mediów UMCS: uczony w piśmie Jan Hudzik, (pół)wytrawny znawca przedmiotu Piotr Celiński, aforysta dyplomowany Przemysław Wiatr oraz uczony w mowie Marcin Sanakiewicz.
„Profesura i popkultura” w czwartek 12.12 o godz. 19.00, na żywo, tylko w Radiu Centrum (98.2 FM). Powtórka we wtorek o godz. 12.00.