Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
15 marca 2020 r. upływa termin składania sprawozdań finansowych z Grantu Władz Rektorskich realizowanego w semestrze zimowym 2019/2020.
W załączeniu znajdują się:
Niezłożenie sprawozdania w podanym terminie będzie skutkowało zawieszeniem działalności organizacji oraz brakiem możliwości ubiegania się o dofinansowanie w najbliższym roku. Bardzo więc proszę o terminowe składanie sprawozdań wraz z wymaganymi załącznikami.
Sprawozdania należy składać w:
(pon. - pt. w godzinach 7:30-15:00)
Biuro Spraw Studenckich i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami
Zespół ds. Kół Naukowych i Organizacji Studenckich
Marta Wolińska
DS. „Helios”, ul. Czwartaków 13, pok. 8
20-045 Lublin
tel. (81) 537-58-79
e-mail: marta.wolinska@umcs.pl