Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Ogłoszenie dotyczące nowej edycji Konkursu Grantowego Władz Rektorskich na semestr letni 2019/2020 dla organizacji studenckich i doktoranckich na realizację projektów oraz wydarzeń.
Wnioski o dofinansowanie można składać od poniedziałku do piątku w Biurze Spraw Studenckich i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami (DS. „Helios”, ul. Czwartaków 13, pok. 8) w godzinach 7:30-15:00. Wnioski będą przyjmowane do 17 lutego 2020 r. do godz. 14:00.
Pula środków wynosi 15.000 zł.
Wzór wniosku grantowego stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. Wniosek powinien być wypłeniony elektronicznie i zawierać wszystkie wymagane podpisy. Numery wniosków nadaje natomiast Biuro Spraw Studenckich.
Z otrzymanego dofinansowania należy złożyć sprawozdanie finansowe w terminie do 15 października br. (wzór sprawozdania znajduje się w załączniku). Przypominamy, że wraz ze sprawozdaniem finansowym należy przedłożyć kopie dokumentów finansowych z poniesionych wydatków tj. faktur, wniosków o zamówienie publiczne, protokołów z postępowania, not itd. (warunek konieczny).
Szczegółowe informacje na temat grantów, sprawozdań, terminów itp. znajdą Państwo na stronie Organizacji studenckich.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
Biuro Spraw Studenckich i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami
Zespół ds. Obsługi Kół Naukowych i Organizacji Studenckich
DS. „Helios”, ul. Czwartaków 13, pok. 8
Marta Wolińska
e-mail: marta.wolinska@umcs.pl
tel.: (81) 537-58-79