Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie jest jednym z partnerów projektu CT.Uni: Creative Thinking – Taking an Innovative and STEAM Approach for a Transdisciplinary University. Projekt jest realizowany w Instytucie Socjologii UMCS przez dra Michała Nowakowskiego (kierownik zespołu), dra Artura Wysockiego i mgr Annę Sadowską, przy wsparciu Centrum Współpracy Międzynarodowej UMCS.
Celem działań jest zwiększenie poziomu transdyscyplinarności w szkołach wyższych poprzez opracowanie innowacyjnych rozwiązań dydaktycznych oraz wsparcie studentów, nauczycieli i managerów w rozwijaniu ich myślenia dywergencyjnego, kreatywnego i krytycznego, przy jednoczesnym wzmacnianiu współpracy z instytucjami z otoczenia zewnętrznego.
Poniżej prezentujemy dwa e-booki zawierające dotychczasowe rezultaty projektu: 17 przeglądów literatury oraz 17 studiów przypadku, które promują kreatywne myślenie i innowacje dydaktyczne.
Arau Ribeiro, M. C., Silveira, C., Marcos, F. Gomes, N., Lopes, N., Coutinho, P., and Fonseca, P. (Eds.) (2024). UNLOCKING POTENTIAL: 17 literature reviews to promote creative thinking, innovation & STEAM in the classroom and in the cloud. Guarda: IPG - Guarda Polytechnic University. DOI: 10.46691/zmx89lsx.
Arau Ribeiro, M. C., Silveira, C., Marcos, F. Gomes, N., Lopes, N., Coutinho, P., and Fonseca, P. (Eds.) (2024). UNLOCKING POTENTIAL: 17 case studies to promote creative thinking, innovation & STEAM in the classroom and in the cloud. Guarda: IPG - Guarda Polytechnic University. DOI: 10.46691/case789xyz.
Mamy nadzieję, że publikacje okażą się inspirującymi źródłami dla nauczycielek i nauczycieli oraz osób studiujących w UMCS!
Projekt CT.Uni jest realizowany w latach 2022-2025 z funduszy programu Erasmus+, KA220-HED – Cooperation partnerships in higher education (Nr 2021-1-SK01-KA220-HED-000023022).
Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronach CT.Uni:Creative Thinking oraz stronie Wydziału Filozofii i Socjologii UMCS.