Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Z radością informujemy, że ukazała się długo wyczekiwana monografia pt. "Marketing w działalności bibliotecznej", stanowiąca prawdziwe kompendium wiedzy na temat badań i praktyk marketingowych w instytucjach kultury.
Trzy rozdziały znajdujące się w publikacji przygotowały badaczki z Katedry Informatologii Bibliologii i Edukacji Medialnej UMCS:
Monografia to obszerne, liczące 1072 strony studium. Została opracowana przez zespół 52 wybitnych specjalistów, reprezentującym różne ośrodki akademickie oraz wyróżniające się biblioteki w naszym kraju. Redaktorem naukowym książki jest dr hab. Maja Wojciechowska prof. z Uniwersytetu Gdańskiego, ceniona bibliolog i doświadczona badaczka w dziedzinie zarządzania instytucjami kultury. Książka to efekt wieloletnich badań i doświadczenia całego zespołu. Stanowi niezwykle wartościowe źródło wiedzy i informacji dla osób zainteresowanych badaniami nad zarządzaniem i marketingiem w bibliotekach i instytucjach kultury. Jak czytamy na stronie Wydawnictwa monografia:
Redaktorce i Autorom serdecznie gratulujemy, a wszystkich zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z zakresu marketingu kultury zachęcamy do lektury! Ebook jest dostępny nieodpłatnie i można go pobrać TUTAJ. Książka ukazała się w serii „NAUKA - DYDAKTYKA – PRAKTYKA”, która jest najważniejszą w dorobku Wydawnictwa Naukowego i Edukacyjnego SBP. W tym cyklu o charakterze naukowym i dydaktycznym publikowane są prace wybitnych specjalistów i najważniejszych przedstawicieli nauki o książce i informacji. Do tej pory w serii wydano ponad 200 recenzowanych prac naukowych, w tym prace doktorskie, habilitacyjne, materiały z konferencji naukowych przygotowanych z wyjątkową starannością merytoryczną. Cieszy się dużym uznaniem środowiska naukowego jak i bibliotekarskiego oraz autorów i czytelników. Wydawana jest we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. |