This page uses cookies
Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
pok. A4.22
wtorek 12.50-14.20 (MsTeams, wcześniej proszę o kontakt e-mail)
środa 10.50-11.20
Doktor habilitowana nauk społecznych w dyscyplinie nauki o mediach.
Zainteresowania badawcze: media i polityka, mediatyzacja polityki, komunikowanie polityczne, marketing polityczny, polityczne public relations, media społecznościowe, reklama, polski system medialny
Platform Europe - European Election Monitoring Center – research grant financed by European Parliament (COMM/SUB/2018/E id. n. 0147, 2019)
Wybrane publikacje naukowe
Monografie
Adamik-Szysiak M., Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych, Wyd. UMCS Lublin 2018, ss. 537, ISBN: 978-83-227-9119-6.
Adamik-Szysiak M., Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010, Wyd. UMCS, Lublin 2012, ISBN 978-83-7784-163-1, ss. 276, ISBN: 978-83-7784-163-1
Artykuły