This page uses cookies
Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
Kody MS Teams do zajęć w semestrze letnim 2024/2025:
Produkcja reklamy audiowizualnej: l4612t3
Warsztat teledysku: 34ejeg5
Technologia produkcji w mediach: cv45w6i
Podstawy grafiki komputerowej: 8jh761e
Infobrokering: jcah08v
Seminarium: k0p97p3
Publikacje/publications:
Człowiek zalgorytmizowany. Media i Społeczeństwo 2024; 20 (1/Zeszyt 1): 157-168. Człowiek zalgorytmizowany/Algorytmic Human | Media i Społeczeństwo (ubb.edu.pl)
Pasje młodzieży a technologiczna współczesność. Horyzonty Wychowania, 22(63), 2023, 77-85. https://doi.org/10.35765/hw.2023.2263.09
Kryzys wizerunkowy w serwisach społecznościowych – przykład Mamy Ginekolog. Media – Biznes – Kultura. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, 14, 2023, 175-191. CEEOL - Journal Detail
Instagram w procesie zarządzania wizerunkiem – przykład profilu Mama Ginekolog, Mediatization Studies, 6, 2022, 71-83. CEEOL - Article Detail
Stan aktualny i marketing elektromobilności w Polsce, W: Inżynieria Transportu, red. Ewa Dębicka, Daniel Pieniak, Lublin 2022, s. 13-31.
Edukacja zdalna w czasie pandemii - perspektywa rodziców i opiekunów, W: Horyzonty Wychowania, red. Marta Prucnal-Wójcik, nr 20 (54), Kraków: Akademia Ignatianum w Krakowie, 2021, s.43-52, DOI: ttps://doi.org/10.35765/hw.2036
Internetowy hejt wobec chorych oraz pracowników służby zdrowia w czasach pandemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce, W: Media - Kultura - Komunikacja Społeczna, red. Marzena Świgoń, nr 17, Olsztyn: Wydawnictwo UWM, 2021, s. 89-103. https://doi.org/10.31648/mkks.6410
Deepfake – nowy wymiar internetowej manipulacji, W: Zarządzanie Mediami, red.Bogusław Nierenberg, t. 8, nr 2, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020, s. 89-101.
Personalizacja online, W: B. Mróz (red.), Bezpieczeństwo konsumentów na rynku tradycyjnym i wirtualnym, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2020, s. 151-166.
Badanie aktywności internautów w mediach społecznościowych, W: I. Hofman, D. Kępa – Figura (red.), Współczesne media t.1: Problemy i metody badań nad mediami, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2020, s. 237-246.
Media społecznościowe w trzecim sektorze, Lublin: Wydawnictwo UMCS, 2019, 288 stron.
Inno-broker. Teoria i praktyka, Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A., Lublin 2015, s. 66-71.
Politycy w serwisach społecznościowych w kontekście wyborów do Parlamentu Europejskiego, W: A. Łukasik-Turecka (red.), Wybory do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2014 roku, Wydawnictwo KUL, Lublin 2014.
Polscy politycy w serwisach społecznościowych, Lublin, W: M. Adamik-Szysiak (red.), Media i polityka. Relacje i współzależności, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2014.
Szafiarki – blogerki, stylistki, celebrytki, W: M. Pataj (red.), (Nie) obecność kobiet w przestrzeni publicznej, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2014, s. 96-107.
Potęga klikania. Media społecznościowe w kontekście konwergencji mediów, W: D. Rott, M. Kaczmarczyk (red.), Problemy konwergencji mediów, Wydawnictwo Verbum, Praga – Sosnowiec 2013, s. 263-274.
Celebryta osobowość, autorytet we współczesnych polskich programach telewizyjnych, W: I. Hofman, D. Kępa – Figura (red.), Współczesne media. Język mediów, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2013, s.
Zarządzanie mediami w dobie konwergencji, W: D. Rott, M. Kaczmarczyk (red.) Media w gospodarce i społeczeństwie. Wyzwania ery konwergencji, Wydawnictwo AWR Edytor, Praga – Sosnowiec 2012, s. 111-120.
O animatorach i menedżerach kultury, W: J. Leska – Ślęzak (red.), Cywilizacja i polityka, tom 9, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2011, s. 380-387.
Publikacje nienaukowe:
Pacjent zero, Wydawnictwo Międzynarodowy Instytut Edukacji Medialnej, Lublin 2022.