Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
Absolwent Wydziału Ekonomicznego UMCS: Studia I stopnia - Zarządzanie i marketing - 2009 - 2012 - specjalność: Strategiczne zarządzanie marką Studia II stopnia - Zarządzanie i marketing - 2012 - 2014 - specjalność: Zarządzanie produktem i wizerunkiem marki
Absolwent studiów podyplomowych na Wydziale Politologii: Marketing internetowy i brokering informacji - 2018 - 2019
Realizowane zadania w ramach Biura Rozwoju Kompetencji: - prowadzenie strony internetowej Biura - współpraca przy prowadzeniu mediów społecznościowych - koordynacja spraw administracyjno-organizacyjnych - moderowanie i dodawanie ogłoszeń (praca, praktyki, staże) - uzupełnianie umów - dodatkowe praktyki studenckie - współpraca w ramach Akademii Przedsiębiorczości UMCS - SU
Realizowane zadania w ramach Programu Absolwent UMCS: - prowadzenie strony internetowej Programu Absolwent - kontakt z Uczestnikami i Partnerami Programu - tworzenie i wysyłka Kart Absolwenta - wspópraca przy koordynacji spraw administracyjno-organizacyjnych
Działalność naukowa
Współautor artykułu naukowego: Mendryk I., Zdunek B. (2012). "Pozycjonowanie marki oparte na idei CSR" [w:] „Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa” 2012, nr 2
Autor artykułu naukowego: "Znaczenie silnej marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa" - [w:] Informatyka i marketing w organizacjach. Teoria i Praktyka, MONOGRAFIA SERIA: ZARZĄDZANIE, Redakcja naukowa Klaudia Pujer (Exante, Wrocław 2016)