Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
- magister sztuki (Wydział Instrumentalny, Akademia Muzyczna im. St. Moniuszki w Gdańsku), 2005 (dyplom z wyróżnieniem).
- doktor sztuk muzycznych w dyscyplinie 'instrumentalistyka' , 2016.
Doświadczenie zawodowe:
- Szkoła Muzycza I st. im. F. Chopina w Wejherowie, 2005-2006;
- Szkoła Muzyczna I st. w Kraśniku, 2006-2010; - Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna im. K. Lipińskiego w Lublinie, 2010 - nadal;
- Zakład Pedagogiki Instrumentalnej IM WA UMCS w Lublinie, 2009 - nadal;
-Akademia Muzyczna im. St. Moniuszki w Gdańsku, 2012 - nadal.
W opiniach krytyki muzycznej:
„Pierwszą część koncertu otworzył Karol Garwoliński. W jego interpretacji usłyszeliśmy Poloneza fis-moll op. 44 Fryderyka Chopina. Utwór ten - określany jako «przejmujący poemat o Polsce» - spełniał symboliczną funkcję w naszej historii, wyrażającą się m.in. w tragicznej miłości do kraju. Powstał między rokiem 1840 a 1841, zaś dedykowany był księżnej Charles de Beauvau. Polonez (z mazurkiem w części środkowej), zagrany przez pianistę z wielkim wyczuciem formy i stylu, zdominowany nadrzędną rolą ekspresji, epatował heroizmem i dramatycznością. Karol Garwoliński, epatując z wielką swobodą warsztatem pianistycznym, ukazał pełne dostojności i narodowej dumy dzieło naszego największego kompozytora, związane z ówczesną tematyką walki o niepodległość”. (M. Rekiel-Zezula, Koncert Niezapomniany listopad, „Wiadomości Uniwersyteckie” 2009, nr 12)